onsdag 23 december 2009

God Jul

Varje jul så envisas svärfar med att komma släpandes på en gran som han har huggit åt oss. Och varje jul så hamnar den utomhus eftersom vi inte julpyntar inomhus. Vi ställer den framför huset, slänger upp en ljusslinga runt den och där får den stå och lysa upp mörkret. Men i år lyckades vi få den kalaste och fulaste gran jag nånsin sett. Det var tveksamt om vi ens ville ha den i trädgården. Men man ska ju inte vara otacksam, så till slut ställde vi dit den i alla fall. Så med en bild på årets fulaste julgran vill jag hälsa er alla God Jul och Gott Nytt År!


9 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön och GOD JUL! Tycker granen var ganska charmig även om den var lite kal och yvig:)
    Ha det gott nu, Jenny

    SvaraRadera
  3. Tycker granen du har är ganska 'söt'
    En riktigt God och och skön Jul
    önskar jag dig!

    Birgitta

    SvaraRadera
  4. Det var väl en kaxig gran...lite anti på nåt sätt.
    GOD JUL:

    SvaraRadera
  5. Litet charmigt. Min pappa fick bakläxa, han fick leta en ny för min mamma vägrade ta in den första!
    Karin

    SvaraRadera
  6. Kanske inte den vackraste gran man sett men det är, som sagt, tanken som räknas.
    Ha en fortsatt fin julhelg! Kram...

    SvaraRadera
  7. Jag får nog hålla med dig om att den inte var speciellt vacker. Men den lyser ju fint när mörkret sänker sig ändå =)

    SvaraRadera
  8. God fortsättning får jag säga och hoppas att du har haft en fin jul.
    Kul gran måste jag säga.
    Annika

    SvaraRadera
  9. Hoppas att vi snart får se ett nytt inlägg här hos dig.
    Om du vill kan du titta in hos mig. Du har fått en award. Kram!

    SvaraRadera