tisdag 26 januari 2010

Tillbaka i bloggvärlden

Nu har jag haft en månads uppehåll. Jag tog en paus av flera anledningar. Största anledningen var att jag kände att jag inte hade så mycket att tillföra. Vackra vinterbilder i all ära, men här har det sett exakt lika dant ut varenda dag i 6 veckor nu.

En annan anledning är att jag börjat ett nytt jobb, och en hel del tid och energi har gått åt till det.

Men nu är jag tillbaka. Kul!!!

Min nya arbetsplats är på Söderfors Herrgård. Och som dom flesta av er säkert vet så ligger ju Trädgår'n i just Söderfors. Så nu vet ni ju var jag kommer att tillbringa mina lunchraster någonstans. Det kommer nog bli dyrt för mig, det här nya jobbet.


Nu ska jag gräva fram min kamera, som ju också har fått pausa i en månad, och börja ta lite bilder, så återkommer jag snart igen.

9 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka! Och det där med grönsakslandet låter härligt, vi får inspirera varandra!
    Ha det gott, Jenny

    SvaraRadera
  2. Kul att ha dig tillbaka. Grattis till nya jobbet också. Snart har vi nog våren här ska du se, och då får kameran jobba desto hårdare där ute i det gröna.
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaks! Kul med nytt jobb! / Irene

    SvaraRadera
  4. Grattis tilll nya jobbbet.
    Luncherna ser ut till att bli trevliga ;)

    SvaraRadera
  5. Så kul med en ny jobb, och efter en aldrig så liten blick på din link så får man väl hoppas att du kan få ut en liten del av din løn i 'natura' :)

    SvaraRadera
  6. Spännande med nytt jobb!


    Ha en toppenfin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  7. Grattis till nya jobbet - vilken fin arbetsmiljö! Hoppas du trivs och välkommen tillbaka!
    Må så Gott!
    Ester

    SvaraRadera
  8. Kul med nytt jobb och tack för utflyktstipset. Det ska bli en resa uppåt i landet i sommar...
    Karin

    SvaraRadera
  9. Välkommen tillbaka! Bloggpauser behövs ibland!

    Jag klickade på länken - wow - vilka luncher du har att se fram emot!!!

    Lycka till med det nya jobbet!

    SvaraRadera